IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  
Inloggen
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Log me automatisch in bij elk bezoek: 
:: Ik ben mijn wachtwoord vergeten
Switch Accounts
Vul in het bovenste vakje de gebruikersnaam in en in het onderste het wachtwoord.


Season
Winter
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 14. Dit aantal is bereikt op do feb 01, 2024 11:00 pm.
Het Team
Administrators

Moderators


Ex-Teamleden
Affiliates
Amnira

Cosmic Fall


Deel

Blues in the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Blues in the night Blues in the night Emptydo nov 06, 2014 10:15 pm

De maan scheen helder door de takken van de Fourtrees, vier machtige eiken die in het midden van een dal stonden. De bladeren ruisden zachtjes en kleurden zilver in het maanlicht. Brookpaw was hier al één keer eerder geweest, een moon geleden op de vorige gathering. Nog nooit had hij zoveel katten bij elkaar gezien. Nu, helemaal alleen, zag het dal er verlaten en stil uit. Vaag kon hij nog verschillende kattengeuren onderscheiden van de vier clans. Brookpaw sprong de helling af en liep naar de Great Rock. Hoe moesten de Leaders zich voelen, als ze daarboven stonden? Hij keek even om zich heen, om te kijken of er écht niemand anders was dan hij, en sprong toen op de rots. Van daarboven had hij een prachtig uitzicht op het dal rondom.


Laatst aangepast door Brookpaw op zo nov 09, 2014 4:13 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyvr nov 07, 2014 7:43 pm

De riverclan leader stapte rustig over de rottende bladeren , haar ogen rustig op haar omgeving gericht . De wind lag stil merkte de poes op . Ze draaide zich om , een kleine beweging in de rivier trok haar aandacht "Dat moet wel een grote vis zijn !" gistte de poes en sloop zachtjes in de richting van de rivier . Ze spande al haar spieren , en focuste zich op het zilveren schepsel in de rivier . Ze sloep toe , schepte de vis uit het water en liep ermee in de richting van fourtrees .En geur dook op onder de geur van de vis "Thunderclan !" fluisterde de grijze poes in zich zelf . Toen ze dde kat zag staan . Zijn zwartte vacht glansde in het zonlicht , snel en lenig  sprong de poes van de helling af "En wat doe jij hier zonder mentor ?" Vroeg de poes kalm ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyza nov 08, 2014 8:50 pm

'En wat doe jij hier zonder mentor?' Brookpaw sprong verrast van de rots, zijn kop rood van schaamte. Hij keek op en zag een grijze poes de helling af komen. Haar lichtblauwe ogen waren op hem gericht. Met een schok herkende hij Wolfstar, de leader van de Riverclan. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes en hield de poes nauwlettend in het oog. Ze waren dan wel op veilig gebied, je wist maar nooit met die Riverclankatten. 'Wolfstar.' zei hij. 'Wat doet de nobele Riverclanleader hier op dit tijdstip?'

Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyza nov 08, 2014 9:12 pm

De jonge Aprentice sprong verrast op en staarde de grijze poes achterdochtig aan "Wolfstar "  begon hij  "Wat doe de nobele Riverclanleader hier op dit tijdstip ? "  Wolfstar legde de vis neer , en stapte in de richting van de jonge kat "Jagen !"  siste de poes niet vijandig terwijl ze haar ijsblauwe ogen op het katertje gericht had "Maar een betere vraag is wat jij hier doet !" Wolfstar glimlachte kil maar vriendelijk , terwijl ze de aprentice wat beter bekeek , hij had een glanzende zwartte pels met blauwe ogen . Wolfstar wachtte geduldig op antwoord terwijl ze even een blik wierp op de vis die ze neer had gelegd ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 10:48 am

'Jagen!' siste de Riverclanleader, met een vreemde mengeling van vriendelijkheid en kilte op haar gezicht. 'Maar een betere vraag  is wat jij hier doet!' Brookpaw twijfelde even of hij de waarheid zou vertellen, maar dit was een Riverclankat, hij kón ze niet vertrouwen, nooit. 'Patrouilleren.' zei hij dan maar, met een onschuldige grijns op zijn gezicht. Ach, wat maakte het ook uit? Wolfstar kon hem niet verplichten de waarheid te zeggen. Soms waren leugens beter dan de waarheid. Brookpaw keek nieuwsgierig naar de vis bij Wolfstar's poten. Van zijn hele leven had hij nog nooit vis geproefd, Thunderclanners waren niet bepaald de beste vissers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 11:14 am

De poes zag dat de aprentice twijfelde voor hij antwoord gaf "Patrouilleren "  ze glimlachte , patrouilleren !. Wolfstar herinnerde zich maar al tegoed hoe het was om te patrouilleren , alleen nooit alleen altijd met een krijger , ze waren niet bang dat er iets met de grijze poes gebeurden , maar dat ze een gevecht uitlokte ! . Ze zag dat de aprentice nadenkend naar de vis staarde , Wolfstar wist maar al tegoed dat thunderclan katten slecht in vissen waren en aan gezien de riverclan geen honger leed schoof ze de vis naar de aprentice "Proef maar één hap "
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 12:07 pm

Wolfstar zag hem kijken naar de vis, en snel wendde Brookpaw zijn blik af. Hij ging niet liggen smeken om een stukje vis! 'Proef maar één hap.' De Riverclanleader schoof de dikke vis zijn richting uit, en een heerlijke geur drong Brookpaw's neusgaten binnen. Hij twijfelde. Wat als dit allemaal een valstrik was? Maar Wolfstar leek oprecht, en vis rook ook zo lekker.. Voetje voor voetje schuifelde hij naar het dier, diens grijze ogen keken met een lege blik naar de sterren. De schubben glansden zacht in het licht van de maan. Met een poot porde Brookpaw in de buik van de vis en voorzichtig nam hij een hap. Het leek wel een beetje op konijn, maar het was veel zachter en voller van smaak. 'Zalig' mompelde hij waarderend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 1:25 pm

Wolfstar glimlachte  kijkend op de twijfelende Aprentice "Hij is slim , Ik weet zeker dat hij een goede krijger word !." Dacht ze , terwijl het katertje  voorzichtig een hap nam "Zalig"  mompelde hij , Wolfstar knikte de leerling toe "Ik weet het " Snorde ze vriendelijk , de jong aprentice deed haar aan een oude vriend uit de thunderclan denken , maar hij had zich al lang bij de starclan gevoegd . "Er zwemmen er zo veel in de rivier op dit moment , dat mijn clan nog dik word ! " Lachte ze "hoe is de jacht bij jullie " vroeg de leadster nieuwsgierig ..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 3:48 pm

Wolfstar knikte hem vriendelijk toe. 'Ik weet het.' snorde ze. 'Er zwemmen er zoveel in de rivier op dit moment, dat mijn clan nog dik wordt!' De Riverclanleader lachte en ook op Brookpaw's gezicht verscheen een kleine grijns . Eigenlijk viel ze best wel nog mee. 'Hoe is de jacht bij jullie?' vroeg de poes nieuwsgierig. Brookpaw was meteen weer op zijn hoede. 'Goed, de Thunderclan is sterk.' zei hij zo neutraal mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 4:02 pm

Wolfstar keek de aprentice vriendelijk aan ook al zag ze dat hij op zijn hoede was "Goed zo , altijd op z'n hoede Firestar zou blij met hem zijn !" Wolfstar , wist dat de aprentice zijn best deed neutraal te klinken toen hij antwoordde "Goed , de thunderclan is sterk."  Wolfstar snorde tevreden "Wist ik wel , je ziet er gezond en sterk uit , je mentor moet blij zijn met jou !" Wolfstar dacht aan haar eigen aprentice die laatst bijna een oorlog tussen de clans veroorzaakte !. "Ging jij niet mee naar de gathering de vorige keer ? " 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 4:13 pm

'Wist ik wel, je ziet er gezond en sterk uit, je mentor moet blij zijn met jou!' snorde Wolfstar. Brookpaw kromp onwillekeurig in elkaar en hij moest zijn best doen om zijn tranen in te houden, maar probeerde niets te laten merken aan de Riverclanleader. 'Ja, hij is heel erg blij..' zei hij opnieuw zo neutraal mogelijk, de trilling in zijn stem was bijna niet te horen. Adem in, adem uit, dacht hij bij zichzelf, alles komt goed. 'Ging jij niet mee naar de gathering vorige keer?' Brookpaw knikte, opgelucht om even over iets anders te kunnen praten. 'Ja, dat was mijn eerste keer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 7:06 pm

"Ja hij  is heel blij..." antwoordde het jonge katertje zo neutraal mogelijk , Wolfstar snorde  van blijdschap . "Ging jij niet mee naar de grote vergadering de vorige keer ?" vroeg ze nieuwsgierig , Wolfstar lachte toen het katertje antwoordde "Ja , dat was mijn eerste keer."  Wolfstar herinnerde maar al tegoed hoe het was om voor de eerste keer naar een gathering te gaan ze draaide haar kop richting de great rock waar de maan zijn ijzige blik op legde "Spannend hè , ik weet nog goed het was , of was zo'n stoere aprentice als jij niet bang ?."
                                                     {short}
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 7:33 pm

'Spannend hé, ik weet nog goed hoe het was, of was zo'n stoere apprentice als jij niet bang?' Wolfstar lachte opnieuw en Brookpaw haalde opgelucht adem. Ze had niets gemerkt, gelukkig. Een grijs verscheen op zijn gezicht. 'Natuurlijk niet!' snoof hij quasi-verontwaardigd. 'Maar was jij dan niet bang, toen je voor de eerste keer op de Big Rock moest staan?' Nieuwsgierig keek hij de Riverclanleader aan. Hij kon bijna niet geloven dat een Leader ooit ergens bang voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyzo nov 09, 2014 11:53 pm

Wolfstar lachte toen de aprentice antwoordde "Natuurlijk niet ! "  Wolfstar geloofde er niks van , maar besloot dat maar niet aan het zwartte  katertje te meldde " Maar was jij dan niet bang , toen je voor het eerst op de big rock moest staan " Wolfstar bewonderde de nieuwsgierigheid van het jonge katertje "Ik was niet bang , maar nerveus . Ik wist dat ik het goed zou doen,  en de starclan iedere stap die ik zet zou volgen . Dus nee ik was niet bang . "  miauwde ze zo stoer mogelijk , Wolfstar stond erom bekend zich soms nog als een kit te gedragen , een vechtersbaas en een uitdager , maar dit was ze dan ook en niks zou daar verandering in brengen !. "Ben je pas net aprentice ? " vroeg ze nieuwsgierig , ze wist niet wat het was maar ze had een zwak voor deze aprentice , ze wist niet waarom , meestal had ze een aprentice uit een andere clan al lang bang gemaakt of zo maar deze niet waarom ? .
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyma nov 10, 2014 8:12 pm

'Ik was niet bang, maar nerveus. Ik wist dat ik het goed zou doen, en de Starclan iedere stap die ik zet zou volgen. Dus nee ik was niet bang.' antwoordde Wolfstar stoer. Brookpaw fronste zijn voorhoofd, natuurlijk geloofde hij in de Starclan, maar aan hem hadden ze nooit iets laten weten. Ach ja, hij was dan ook geen leader. Hij vroeg zich af hoe het was om zo dicht bij de Starclan te zijn. 'Ben je pas net apprentice?' Brookpaw grimaste, hij was wel wat klein voor zijn leeftijd, maar hij leek toch niet op een kit? 'Nee, ik ben al een paar maanden apprentice.' Brookpaw keek Wolfstar nieuwsgierig aan. Bij het gevecht aan de rivier had ze hem aangevallen op Thunderclanterritorium, zonder dat daar zelfs een reden voor was geweest. Hoe verschillend was ze nu! Ze keek hem vriendelijk aan. 'Je viel me aan, bij de rivier.' zei Brookpaw verwijtend, maar door de intonatie in zijn stem werd het een vraag. 'Waarom ben je nu zo aardig?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyma nov 10, 2014 8:28 pm

Wolfstar wachten geduldig op antwoord "Nee , ik ben al een paar maanden apprentice?" miauwde hij zijn stem weerkaatste tussen de hellingen , terwijl hij de grijze poes nieuwsgierig aankeek "Je viel me aan ,  bij de rivier ." miauwde hij , de riverclan leadster kromp ineen , dat was de aller grootste fout ooit "Waarom  ben je nu zo aardig ?" Wolfstar grinnikte , ze wist dat deze vraag zou komen "Daar zijn een aantal redenen om , ten eerste dacht ik dat jij de foute was   ." Wolfstar hield even pauze en staarde in de richting van thunder territory voor ze vervolgde "Ten tweede was het mijn instinct mijn aprentice te redden , ik heb al zoveel familie en vrienden dat ik alleen overbleef . Ik heb alleen mijn clan nog en mijn aprentice en niks pakt dat af !"siste ze dreigend merkend dat de sfeer aan het veranderen was , het was waar wat ze zei ze had alleen haar clan nog , Firestar en Darstar waren nu leaders hadden het te druk voor hun vriendschappen met Wolf en andersom ook . Dark haatte haar zelfs , Wolfstar wist dat haar beste vriendin langzaam aan de kant van de Darkforrest ging staan . En al haar Familie leden waren dood , ze was letterlijk alleen ! ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyma nov 10, 2014 9:02 pm

Wolfstar grinnikte, 'Daar zijn een aantal redenen om, ten eerste dacht ik dat jij de foute was,' Brookpaw snoof even verontwaardigd. 'En ten tweede was het mijn instinct mijn apprentice te redden, ik heb al zoveel familie en vrienden verloren dat ik alleen overbleef. Ik heb alleen mijn clan nog en mijn apprentice en niks pakt dat af!' maakte de Riverclanleader dreigend haar zin af. Brookpaw deinsde geschrokken een paar stapjes achteruit door de woedende uitval van de poes. 'Ik wist niet dat Darkpaw jouw apprentice was.' murmelde hij zacht. Hij zag de emotie in Wolfstar's blauwe ogen en boog lichtjes zijn kop, 'Het spijt me dat ik iemand aanviel die jou zo dierbaar is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyma nov 10, 2014 10:41 pm

Wolfstar schrok toen te apprentice achteruit sprong , had ze hem laten schrikken ? . Ze zuchtte ze wist wel dat ze snel kwaad kon zijn en koppig , en dat haar leader haar nooit alleen het kamp uit  te laten gaan in angst dat ze een oorlog zou ontketenen . "Ik wist niet dat Darkpaw jouw apprentice was " murmelde hij , terwijl hij zijn kop boog en vervolgde "Het spijt mij dat ik iemand heb aangevallen die jo zo dierbaar is." Wolfstar glimlachte "Het geeft niet , ik heb gewoon zo veel verloren op een gegeven moment kun jij dat ook krijgen , zoveel dood ,pijn en verlies dat je  letterlijk alleen bent  , de oude Riverclan bestaat niet meer ..." de laatste woorden perste ze er met moeite uit , pijn schoot door haar heen terwijl ze naar de sterren staarden "Ik weet dat ze daar zijn wachtend tot ik me bij hun voeg ..."  Ze schrok van zichzelf deze apprentice was de eerste aan wie e deze kant van haar liet zien , in plaats van de vijandige poes die ze normaal altijd is , kwam het door hem ? . Of door de pijn die ze plots voelde ?...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydi nov 11, 2014 9:49 pm

'Het geeft niet, ik heb gewoon zo veel verloren, op een gegeven moment kun jij dat ook krijgen, zoveel dood, pijn en verlies dat je letterlijk alleen bent, de oude Riverclan bestaat niet meer..' Wolfstar keek met een vermoeide blik naar de sterren. 'Ik weet dat ze daar zijn wachtend tot ik me bij hun voeg..' Brookpaw staarde naar zijn poten. Hij wilde iets zeggen, iets doen, maar hij wist dat zulke dingen toch niets betekenden. Woorden konden dode katten niet terugbrengen. Zelfs al wou je dat nog zo graag.. Een zilveren traan glom op in het maanlicht en biggelde langzaam naar beneden. Brookpaw kneep zijn ogen toe. 'Wat is er gebeurt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydi nov 11, 2014 10:17 pm

"Wat is er gebeurd?" de grijze poes wendde zich weer naar de apprentice "Veel ..." zuchtte Wolfstar , hopend dat het zwartte katertje de brok in haar keel niet  hoorde "Mijn eerste mentor werd vermoord , hij heeft mij nooit krijger zien worden mijn tweede wel , mijn vader . Een van mijn beste vriend werd vermoord door zijn eigen vriend die ook het mijne was . Mijn  beste vriendin werd ziek en stierf . Mijn leader stierf en mijn moeder werd leader . Mijn vader werd vermoord . Ik beschuldigde mijn  moeder van moord . Mijn moeder stierf en zo ging het door ... ik voelde de pijn over en over .". Een traan rolde over haar wangen , de pijn schoot nog altijd door haar lichaam . "Maar dat is niet belangrijk , hoe is het met Firestar ?. Niet dat ik er iets aan heb ..."miauwde ze ongerust ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydo nov 13, 2014 7:50 pm

Brookpaw luisterde aandachtig naar Wolfstar's verhaal. Zoveel erge dingen die waren gebeurd, zoveel katten in haar leven die waren gestorven. Brookpaw keek bedrukt naar zijn poten, hij voelde zich zo klein bij Wolfstar's pijn. Wat wist hij eigenlijk over verdriet? Over het hele leven? Hij was maar een nietige, domme apprentice. 'Maar dat is niet belangrijk, hoe is het met Firestar? Niet dat ik er iets aan heb..' sprak de Riverclanleader ongerust.Brookpaw was verbaasd dat een leader naar het welzijn van een andere leader informeerde. Een zeurderig stemmetje in zijn hoofd zij dat Wolfstar nog steeds niet te vertrouwen was, maar Brookpaw schonk er geen aandacht aan. 'Het gaat wel goed met hem, waarom vraag je dat?' vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydo nov 13, 2014 8:01 pm

"Het gaat wel goed met hem , waarom vraag je dat "?  vroeg hij nieuwsgierig , Wolfstar bewonderde zijn nieuwsgierigheid  "Ik wil niet meer oude "vrienden" verliezen " miauwde ze kort af . Ze staarde de apprentice zacht aardig aan "Zijn er veel gevechten tussen shadowclan  , misschien een rare vraag , maar de shadowclan gedraagt zich vreemd . Weet jij meer ? " vroeg ze terwijl ze haar kop wendde naar shadowclan , "Je bent daar ergens , ik weet het gewoon , waar ben je mee bezig . Dark ?" Dacht ze , zou dark ook aan haar denken ?" . Ze wendde zich weer tot de apprentice ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydo nov 13, 2014 9:15 pm

'Ik wil niet meer oude "vrienden" verliezen.' mauwde ze grimmig. Brookpaw keek haar nieuwsgierig aan, kende Wolfstar zijn leader goed? Of bedoelde ze het maar sarcastisch? De poes keek hem vriendelijk aan. 'Zijn er veel gevechten tussen shadowclan? Misschien een rare vraag, maar de shadowclan gedraagt zich vreemd. Weet jij meer?' Stomverbaasd staarde Brookpaw de Riverclanleader aan. Van heel zijn leven had hij, behalve op de Gathering, nog geen Shadowclankat gezien, en hij had al helemaal geen idee wat er tussen de clans gebeurde. 'Ik heb geen idee.' mauwde hij voorzichtig, 'Waarom denk je dat de Shadowclan vreemd doet?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfstar
Leader
Wolfstar

PROFIELAantal berichten : 317
Punten : 11057
Registratiedatum : 31-07-14
Leeftijd : 21
Woonplaats : breda
Accounts : Icepaw , Wolfstar , Stormkit , Moon
RPG SHEET
Cat
Gender: She-Cat
Age: 37 moons
Partner: Memphis

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptydo nov 13, 2014 10:39 pm

De apprentice keek haar verward aan " Ik heb geen idee ." miauwde hij , en de riverclan leadster zag dat hij op recht was "Waarom denk je dat de shadowclan vreemd doet?".  vervolgde hij , Wolfstar begreep zijn vraag maar al tegoed , waarschijnlijk zou Firestar dit soort dingen niet met een apprentice delen , misschien wist de vuur rode kater niet eens wat de shadowclan aan het doen was !.Ze staarde de Thunderclan apprentice recht in zijn diepe blauwe ogen aan , ze moesten haar ergens aan denken maar aan wat ? . Ze schudde die gedachten van haar af "Ik voel het gewoon ik ken dark al sinds ik een Apprentice was , dat was in de tijd dat haar vader de clans over wou nemen . Ze was op ons territorium , ik stopte haar , maar toen werden we vrienden en ze nam me mee naar het donder pad ..." ze hield op de gedachte alleen al deed haar poot steken "Ik werd aangereden ... ik werd opgenomen in shadowclan tot ik beter werd , maar darks vader de leader ging naar mijn clan en zei dat ik niet terug wou terwijl hij tegen mij zei dat ze mij niet terug wouden ..."  Ze zakte bijna door haar poot maar wist zich nog maar net staande te houden en zag dat de apprentice het had gezien "Dark gedraagt zich gewoon raar " miauwde ze kort af zich nog altijd bewust van de hevige pijn in haar achterpoot ...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prei1.webnode.nl/
Brookpaw

Brookpaw

PROFIELAantal berichten : 125
Punten : 10710
Registratiedatum : 23-10-14
Leeftijd : 24
Woonplaats : In de koekendoos :3
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Emptyza nov 15, 2014 9:14 pm

'Ik voel het gewoon ik ken Dark al sinds ik een Apprentice was, dat was in de tijd dat haar vader de clans over wou nemen. Ze was op ons territorium, ik stopte haar, maar toen werden we vrienden en ze nam me mee naar het donder pad..' Wolfstar pauzeerde even, alsof het verleden haar weer inhaalde, maar vertelde toen met een pijnlijk gezicht verder, 'Ik werd aangereden.. Ik werd opgenomen in shadowclan tot ik beter werd, maar Darks vader de leader ging naar mijn clan en zei dat ik niet terug wou terwijl hij tegen mij zei dat ze mij niet terug wouden..' Brookpaw's oren gingen verrast omhoog toen hij dit hoorde, hij kende nauwelijks iets anders dan zijn eigen clan. Wolfstar's verhaal deed hem duizelen. Had Darkstar gewild dat ze werd aangereden? En waarom mocht Wolfstar van Darkstar's vader niet terug naar haar clan? Tientallen vragen schoten door zijn hoofd, maar hij durfde niets te vragen. Plots zakte Wolfstar bijna door haar achterpoot. Brookpaw zag de pijn in haar ogen en kwam aarzelend dichterbij. 'Gaat het?' mauwde hij bezorgd. Hij kende Wolfstar nog maar een nacht, maar ze was vriendelijk tegen hem geweest. Ze had hem in vertrouwen genomen, zelfs al was hij van een andere clan en Brookpaw vroeg zich nog altijd af waarom. De Riverclanleader zette zich recht, 'Dark gedraagt zich gewoon raar.' sprak ze kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



PROFIEL
RPG SHEET

Blues in the night Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blues in the night Blues in the night Empty

Terug naar boven Ga naar beneden

Blues in the night

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: The Past :: Others-